dimecres, 16 de febrer de 2011

Primeres fotografies

Després de temps de rumiar-ho i donar-hi voltes, em decideixo per crear aquest blog on hi aniré penjant les fotos que més m'agradin a mesura que les vagi fent.
Us deixo una petita mostra que, esperem, dia a dia es vagi fent més àmplia.


Catedral de Sta Maria de Tarragona


Tàrraco


Jugant al límit


Cadaqués


Repòs


Pati de Córdoba


Secant-se


Herència urbanita


El parc Güell


Autorretrat


Colisió


Sempre hi ha llum al final del túnel


Les fonts de Montjuic


Gent de nit


Menjant d'un mateix lloc


Les obres de l'Ave. Girona


Cases penjants. Girona


Muralles de Girona


Desgràcies de la guerra


2 comentaris:

  1. Ese fotógrafooo!!!! Merda! que em farà la competència!! ah no! que tu fas foto urbana i jo de natura :P Així m'agrada que muntis un bloc ;)

    ResponElimina
  2. Jo mai et podré fer la competència!
    Por certo! a veure si ens veiem un dia, que l'altre dia vaig tenir una idea per quan tinguis més temps...
    Parlem!

    ResponElimina